مديرعامل شرکت ملي پست با تاکيد بر ايجاد و راهاندازي نرمافزار جامع موبايلي از خدمات پستي، گفت: براساس دستورالعمل موجود، ايجاد ميز خدمت با توجه به سه محور فيزيکي، ارايه اطلاعات و خدمات الکترونيکي بايد در دستور کار قرار گيرد.
وايمکس نيوز- حسين نعمتي - مديرعامل شرکت ملي پست - با اشاره به الزامات موجود براي توسعه دولت الکترونيکي و ارايه خدمات غيرحضوري دستگاهها به مردم، گفت: با وجود پيشرفتهاي فناوري، راههاي زيادي براي ارايه خدمت به مردم وجود دارد که پست به دليل ماهيت خدماتي خود بايد با استفاده از راهکارهاي مختلف، دسترسي مردم به خدمات خود را افزايش دهد.
وي ايجاد و راه اندازي نرم افزار جامع موبايلي از خدمات پستي را يک اولويت مهم دانست و افزود: واحدهاي مربوطه بايد با هماهنگي بيشتر و ايجاد سازوکارهاي مناسب نرم افزار جامعي از خدمات پستي ارايه دهند تا ضمن پاسخ به نياز مشتريان، در جهت بهبود دسترسي به خدمات الکترونيکي نيز گام برداريم.
رييس هيات مديره شرکت ملي پست با اشاره به ايجاد ميز خدمت، اظهار کرد: براساس دستورالعمل موجود، ايجاد ميز خدمت با توجه به سه محور فيزيکي، ارايه اطلاعات و خدمات الکترونيکي بايد در دستور کار قرار گيرد و با توجه به اينکه دفاتر قبول پست به عنوان يک ميز خدمت در بخش خدمات فيزيکي محسوب ميشود، ميتوان اين ميز را از جنبههاي ديگر گسترش داد.
نعمتي تشکيل جلسات منظم و ارايه گزارش مصوبات جلسه را خواستار شد و مقرر کرد: از اين پس جلسات به رياست آقاي حلالخور، عضو هيات مديره و با حضور روساي کميتهها و طبق يک تقويم کاري منظم تشکيل و هر ماه گزارش جامعي از مصوبات کميتهها نيز ارايه شود.
همچنين مديرعامل شرکت ملي پست در جلسه ماهانه شوراي مديران، پست را مجموعهاي انسان محور دانست و گفت: بايد ضمن استفاده از فناوريهاي نوين، تمامي مديران و مسوولان ستادي و اجرايي تا آخرين سطوح روساي شهرستانها، نظارت دقيق و همه جانبه بر تمامي فرايندها به منظور رسيدن به کيفيت مطلوب داشته باشند.
وي با اشاره به تنوع خدمات پستي افزود: اين تنوع ميطلبد مديران به تمامي امور اشراف کامل داشته باشند و سير اجراي امور را به صورت لحظهاي پيگيري کنند.
معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با تاکيد بر انجام امور نظارت و بازرسي اظهار کرد: سازماني پوياست که مسوولانش به صورت مستمر روند اجراي امور را نظارت کنند و دستگاههاي نظارتي نيز با نگاه اصلاح و بهبود، وظيفه و مسووليت خود را به انجام برسانند.
رييس هيات مديره شرکت ملي پست با تاکيد بر بر موضوع بهبود کيفيت خدمات، مشتري مداري و توجه ويژه به سرويسهاي پستي، تصريح کرد: امسال بايد استفاده و بهرهبرداري از بانکهاي اطلاعاتي افزايش يابد و ظرفيتها و امکانات داخل شبکه بيش از پيش مدنظر قرار گيرد.
منبع: ايسنا